stek92 gebruikt een centraal telefoonsysteem. Wij leggen het principe graag nog eens uit .
Stap 1: Onze servicedeskmedewerkers bemannen permanent het callcenter. Als er verschillende oproepen tegelijk binnenkomen, zetten we je telefoontje in een wachtrij.
Stap 2: Een computerstem geeft je een volgnummer, dat aangeeft op de hoeveelste plaats je staat in de wachtrij. Je kunt vervolgens kiezen om te wachten of om zelf later terug te bellen.
Stap3: De servicedeskmedewerker noteert kort je boodschap en die wordt op dat moment onmiddellijk zichtbaar voor de bevoegde dienst. Je wordt zelf niet rechtstreeks doorverbonden met de bevoegde dienst.
Stap 4: Een medewerker van de dienst die jij zoekt, belt je tijdens de werkweek binnen de 24 uur terug om je boodschap te bespreken of je ontvangt een sms wanneer we een werkopdracht aan één van onze aannemers bezorgden.
Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur is stek92 telefonisch bereikbaar op het centraal nummer 052 22 14 43.