Berlare

Gaver 70,
9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

maandag9:00 - 12:00
dinsdagGesloten
woensdagGesloten
donderdagGesloten
vrijdag9:00 - 12:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

Tijdens werkdagen in de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16,
9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

maandag9:00 - 12:00
dinsdag9:00 - 12:00
woensdag9:00 - 12:00
donderdag9:00 - 12:00
vrijdag9:00 - 12:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

Tijdens werkdagen in de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Sluitingsdagen 2025

Nieuwjaar (1 jan)Gesloten
Paasmaandag (21 apr)Gesloten
Dag van de Arbeid (1 mei)Gesloten
O.L.H. Hemelvaart (29 mei)Gesloten
Pinkstermaandag (9 juni)Gesloten
Nationale feestdag (21 juli)Gesloten
O.L.V. Hemelvaart (15 aug)Gesloten
Allerheiligen (1 nov)Gesloten
Wapenstilstand (11 nov)Gesloten
Kerstmis (25 dec)Gesloten

Ik ben huurder

Ik wil een defect melden

Heb je een technisch probleem?

Heb je een technisch probleem dat geen betrekking heeft op de centrale verwarming of de lift? Dan kan je dat via onderstaand formulier melden. De velden met een * zijn verplicht.
Opgelet: deze aanvraag wordt tijdens de kantooruren verwerkt, dus niet ‘s avonds en in het weekend.

Technisch probleem melden
Geef hier de straat op waarin het defect of probleem zich voordoet.
Upload foto’s van het defect

Maximum file size: 10MB

CAPTCHA

Heb je een technisch noodgeval buiten de werkuren?

Vanaf 1 juni 2025 zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar voor dringende technische noodgevallen. Je bereikt ons via het nummer 052 25 81 60. Let op: algemene herstellingen behandelen we enkel tijdens de kantooruren. Onterechte oproepen worden aangerekend.

In geval van brand of personen in nood

Is er sprake van een noodsituatie met gevaar voor personen of brand?
Contacteer onmiddellijk de hulpdiensten:

  • 112 – Algemeen noodnummer
  • 101 – Politie
  • 100 – Brandweer & ambulance

Opgelet: bel alleen als er echt iemand in gevaar is of als het brandt. Wist je dat je een boete riskeert bij onnodige oproepen naar de hulpdiensten?

Problemen met de lift?

Is er een probleem met je lift dan bel je rechtstreeks de onderhoudsfirma. Het telefoonnummer vind je duidelijk aangegeven in de lift zelf.

Wanneer mag je wél onze wachtdienst contacteren?

Je kan ons 24/7 bellen bij de volgende technische noodgevallen:

  • Gasgeur in het gebouw
  • Ernstige waterlekken of wateroverlast
  • Geen watertoevoer in het volledige gebouw (enkel voor appartementsgebouwen)
    Ga eerst na of dit geen algemene storing is in de straat
  • Geen verlichting in de gemeenschappelijke delen (enkel voor appartementsgebouwen) of de volledige woning
    Ga eerst na of dit geen algemene storing is in de straat
  • Automatische garagepoort werkt niet én staat open (enkel in appartementsgebouwen)
  • Algemene inkomdeur werkt niet meer én is gesloten (enkel in appartementsgebouwen)
  • Gevaarlijke situaties zoals loszittende balustrades of vallende gevelstenen
  • Zware verstoppingen in gemeenschappelijke leidingen (bv. met terugvloei in toiletten)
  • Brandalarm met sirene

Heb je problemen met je centrale verwarming of warm water en je woont in één van volgende regio’s: Buggenhout, Baasrode, Sint-Gillis-bij-Dendermonde (volgende straten): Koning Albertstraat, Otterstraat, Schrieksweide, Sparrenlaan, Beukenlaan, Blauwe Steenstraat. Dan zal je via het keuzemenu automatisch worden doorverbonden met de onderhoudsfirma Vander Hoeven. Zij zullen je verder helpen. Bij alle andere regio’s komt je terecht bij de onderhoudsfirma Van Cauter die je verder helpt. Bel hiervoor niet tussen 22 uur ’s avonds en 6 uur ’s ochtends, want dan gaan er geen interventies door.

Ben je je sleutel kwijt of heb je jezelf buitengesloten? Dan ben je in alle gevallen naar een slotenmaker, zij zullen je verder helpen.

Wat bij niet dringende oproepen?

Indien je belt voor een niet dringend probleem of schade dat je zelf aanrichtte worden volgende kosten aangerekend:  

  • Een forfaitair bedrag van €50
  • Indien een medewerker of aannemer ter plaatse komt: uurloon, verplaatsingskosten en eventueel gebruikte materialen ­­­­­­

Voor niet-dringende problemen bel je tijdens de kantooruren naar stek92 of je geeft het probleem door via de website.

Contacteer de dienst Technische dienst