Heb je een technisch probleem dat geen betrekking heeft op de centrale verwarming of de lift? Dan kan je dat via onderstaand formulier melden. De velden met een * zijn verplicht.
Opgelet: deze aanvraag wordt tijdens de kantooruren verwerkt, dus niet ‘s avonds en in het weekend.
Vanaf 1 juni 2025 zijn we 24/7 telefonisch bereikbaar voor dringende technische noodgevallen. Je bereikt ons via het nummer 052 25 81 60. Let op: algemene herstellingen behandelen we enkel tijdens de kantooruren. Onterechte oproepen worden aangerekend.
Is er sprake van een noodsituatie met gevaar voor personen of brand?
Contacteer onmiddellijk de hulpdiensten:
Opgelet: bel alleen als er echt iemand in gevaar is of als het brandt. Wist je dat je een boete riskeert bij onnodige oproepen naar de hulpdiensten?
Is er een probleem met je lift dan bel je rechtstreeks de onderhoudsfirma. Het telefoonnummer vind je duidelijk aangegeven in de lift zelf.
Je kan ons 24/7 bellen bij de volgende technische noodgevallen:
Heb je problemen met je centrale verwarming of warm water en je woont in één van volgende regio’s: Buggenhout, Baasrode, Sint-Gillis-bij-Dendermonde (volgende straten): Koning Albertstraat, Otterstraat, Schrieksweide, Sparrenlaan, Beukenlaan, Blauwe Steenstraat. Dan zal je via het keuzemenu automatisch worden doorverbonden met de onderhoudsfirma Vander Hoeven. Zij zullen je verder helpen. Bij alle andere regio’s komt je terecht bij de onderhoudsfirma Van Cauter die je verder helpt. Bel hiervoor niet tussen 22 uur ’s avonds en 6 uur ’s ochtends, want dan gaan er geen interventies door.
Ben je je sleutel kwijt of heb je jezelf buitengesloten? Dan ben je in alle gevallen naar een slotenmaker, zij zullen je verder helpen.
Indien je belt voor een niet dringend probleem of schade dat je zelf aanrichtte worden volgende kosten aangerekend:
Voor niet-dringende problemen bel je tijdens de kantooruren naar stek92 of je geeft het probleem door via de website.