Berlare

Gaver 70,
9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16,
9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Sluitingsdagen 2024
Maandag 1 april, Woensdag 1 mei, Donderdag 9 mei, Vrijdag 10 mei, Maandag 20 mei, Donderdag 11 juli, Vrijdag 12 juli, Donderdag 15 augustus, Vrijdag 16 augustus, Vrijdag 1 november, Maandag 11 november, Woensdag 25 december, Donderdag 26 december

Nieuws

stek92 laat woningen aansluiten op Fiberklaar

Nutsbedrijf Fiberklaar rolt de komende maanden het fibernetwerk uit in Dendermonde. stek92 heeft beslist om al haar woningen en appartementen in de regio te laten aansluiten op het supersnelle glasvezelnetwerk.

Waarom?

Zodat jij in de toekomst snel en stabiel kunt surfen, streamen, videobellen, digitaal tv-kijken, gamen … Deze huisaansluiting verplicht jou tot niets. Jij kiest nadien zelf of je gebruik wilt maken van je aansluiting op het fibernetwerk en bij welke internetprovider je dan eventueel een abonnement neemt (bijvoorbeeld Proximus, Telenet, Mobile Vikings …).

Hoe gaat de huisaansluiting in zijn werk?

Een medewerker van Fiberklaar komt twee keer bij je thuis langs. Tijdens het eerste voorbereidende bezoek wordt bekeken hoe de glasvezelkabel het best je woning of appartement binnenkomt. Tijdens het tweede bezoek wordt de kabel effectief getrokken tot aan de plaats waar er nu een koperen kabel loopt.
Een medewerker van Fiberklaar contacteert je binnenkort om een afspraak te maken. Je moet daarvoor geen toestemming meer vragen aan stek92. Als eigenaar van je gehuurd appartement of woning heeft stek92 al de toestemming gegeven aan Fiberklaar om de kabel te installeren. De Fiberklaar-medewerker toont je een ondertekende toestemmingsbrief waarin staat dat stek92 toestemming geeft voor de installatie.

Moet je hiervoor betalen?

Nee. De huisaansluiting is verplicht maar gratis. Als je de glasvezelkabel van Fiberklaar wil gebruiken, kun je later een contract afsluiten met een internetprovider naar keuze. Daarvoor betaal je uiteraard wel.

Problemen door de werken?

Contacteer Solutions30 via solutions30@fiberklaar.be of op het gratis nummer 0800 159 05 (enkel op werkdagen tussen 9 en 17 uur).

Meer weten over de werken en Fiberklaar?