Aalst

Kanunnik Colinetstraat 15/4,
9300 Aalst

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

di 9u – 12u

do 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Berlare

Gaver 70,
9290 Berlare

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Dendermonde

Serbosstraat 2/16,
9200 Dendermonde

Tel. 052 22 14 43

Openingsuren loket:

ma 9u – 12u

di 9u – 12u

woe 9u – 12u

do 9u – 12u

vrij 9u – 12u

In de namiddag op afspraak

Telefonisch bereikbaar:

Elke werkdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur

Sluitingsdagen 2024
Maandag 1 april, Woensdag 1 mei, Donderdag 9 mei, Vrijdag 10 mei, Maandag 20 mei, Donderdag 11 juli, Vrijdag 12 juli, Donderdag 15 augustus, Vrijdag 16 augustus, Vrijdag 1 november, Maandag 11 november, Woensdag 25 december, Donderdag 26 december

Ik wil kopen

Hoe stel ik me kandidaat?

Als je overweegt een sociale woning of bouwgrond aan te schaffen, is inschrijven in het register van de gemeente waar je wilt wonen de eerste belangrijke stap. Dit register fungeert als een wachtlijst voor mensen die interesse hebben in de aankoop van een woning of bouwgrond.

Voldoe je aan de inschrijvingsvoorwaarden? Dan kan je tijdens de openingsuren persoonlijk langskomen in ons kantoor. Zorg dat je alle nodige documenten verzamelt en breng ze mee naar je inschrijving.

In de namiddag werken we op afspraak.

Woensdagnamiddag kun je voor een inschrijving terecht in de woonwinkel op de Franz Courtensstraat 11 in Dendermonde (Administratief centrum, 1e verdieping) telkens van 14 tot 16 uur.

Tijdens de spreekuren in onze Parti-Bus. De Parti-Bus is een mobiel onthaal waar je zonder afspraak terechtkunt met al je vragen, ideeën en bezorgdheden, maar dus ook voor een inschrijving. Bekijk hier de spreekuren van de Parti-Bus.

Wanneer je eenmaal ingeschreven bent, ontvang je van ons een inschrijvingsbewijs, hou dat goed bij.

Welke documenten neem je zeker mee?

  • Je identiteitskaart
  • Documenten van je leefloon of uitkering, bv. mutualiteit, de RVA, het OCMW
  • Als jij of een gezinslid een handicap hebt: een attest van de FOD Sociale zekerheid of de instelling die de invaliditeitsuitkering betaalt
  • Eventueel een attest over onteigening, ongeschiktverklaring of onbewoonbaarverklaring van je huidige woning
  • Eventueel een attest van co-ouderschap